sobota 9. prosince 2017

Nový druh cukroví - křehulky

Dneska jsem v rámci výzvy díky Kuchařce pro dceru objevila sedmé nebe! :-)
Měli jsme za úkol upéct nějaký nový druh cukroví a já jsem objevila ve vánoční Florentýnině kuchařce recept na žloutkové alias rakvičkové cukroví. Protože miluji rakvičky, byla to jasná volba. Teď mě moc mrzí, že jsem to neudělala rovnou z nějaké větší dávky :-)
Sice nejsou tak světloučké, jak by měly být, protože se pořád nechtěly dopéct (Bůh ví, jak moc přesně ta naše trouba peče), ale to pro příště vychytám. A jsou strašně dobré a jednoduché! Vzhledem k tomu, že nám zbylo jenom 35 kousků, jak jsem pořád ochutnávala, jestli už jsou dopečené :-D, tak si je budeme muset schovat jenom pro obzvláště vážené hosty :-)

Myslím, že tohle cukroví zařadím i příští rok. Abych ale brzy nepekla 20 druhů! No, i když ono to se zvyšujícím počtem dětí asi nebude tak horké :-)

A bylo super péct něco, s čím nemám vůbec zkušenost. To napětí, jestli se to povede, je super!



Žádné komentáře: