čtvrtek 14. července 2011

Když jdou na mužskýho léta...

Poslední dobou se v mém okolí čím dál častěji vyskytuje jeden druh parazitického živočicha. Jedná se o organismus rozšířený na celé planetě. Jeho vzhled je většinou dost uniformní. Postarší muž, který cítí, že mu ujíždí vlak a nejlepší léta už má dávno za sebou, ale za žádnou cenu si to nehodlá rozumně přiznat. A jak nejlépe si dokázat, že je ještě kabrňák, než zkusit "sbalit nějakou kočičku", že?
Spouštěčem pro jeho divné chování je většinou situace, kdy tento živočich sedí v hospodě, má v sobě už několik piv a spozoruje 2 či více mladých slečen sedících kousek od něj, přičemž alkohol danému muži trochu zastíní racionální uvažování a on má pocit, že je zase 20-ti letým atraktivním mladíkem a ignoruje svůj pivní pupek, pleš, nebo v horším případě účes á la Dalibor Janda.

Situace pokračuje přes rádoby svůdné pohledy ze strany daného muže většinou pozváním na nějaké pití a konverzace volně pokračuje přes komplimenty a sentimentální vzpomínání, oplzlé návrhy a neuvěřitelně trapné vtípky k obvyklému klišé: "moje žena mi nerozumí".
Oblíbeným spouštěčem je také nějaká manuální činnost, kterou dívka provádí (u mě za poslední dva dny buď skládání dřeva, nebo stěhování nábytku). Z nějakého záhadného důvodu dané živočichy neodradí (spíše mám pocit, že přiláká) i vůně potu, rozcuchané vlasy, či nasraný výraz. Mají v takové situaci pocit, že musí slečnu vysvobodit z dané situace, či jí nějakým způsobem pomáhat, přestože se je o to nikdo neprosí. Jediné, po čem daná oběť touží, je vypařit se pryč.

Na závěr už bych přidala snad jenom malou ukázku jazyka, kterým daný živočich s oblibou komunikuje:
"Vy jste krásná, slečno. Mně se vždycky líbily kudrnatý holky. A jste kudrnatá všude?
"Holky, vy mně připomínáte mojí dávnou lásku a její kamarádku. A ta noc s nima, ta byla nezapomenutelná."
"Nechcete pomoct? A potom můžeme jít společně na diskotéku..."
"Já Vám s tou skříní pomůžu, slečno. A máte přítele? Já jsem sice malej, ale i s malým kašpárkem se dá dělat velký divadlo!"

Účinný prostředek na hubení tohoto škůdce zatím nebyl vynalezen, je velice odolný, odpor u něj často může podněcovat jeho touhu po páření.

Žádné komentáře: