neděle 23. ledna 2011

My recent life...

  • Začala jsem každé pondělí večer chodit s Adélou pomáhat do jedné křesťanské komunity, která připravuje a rozdává jídlo bezdomovcům. Překonávám tím sama sebe a je to velice zajímavá zkušenost. Na mnoha lidech byste ani nepoznali, že jsou z ulice a o 2 chlapech můžu říct, že jsou vážně strašně pěkný. Osudy některých lidí jsou opravdu k pláči, pokud je to pravda.
  • Snažím se připravit na to, co můžu ještě očekávat na doučování toho 12-ti letého Martina. Snad už jen nabídku, jestli bych si jejich syna nechtěla vzít. Maminky kluků mě mají prostě rády. Doufám, že nezůstane navěky jen u těch maminek :)
  • Dneska jsem se byla projít v parku kousek od našeho baráku a na zemi jsem potkala celý hermelín. Úplně normálně si tam ležel, jako by se nechumelilo.
  • V pátek mě naprosto rozesmála babička, když mi začala vyprávět o tom, jak se schází s nějakým 40-ti letým fešákem, který je podle jejích slov "strašně vtipnej a milej a hrozně si spolu rozumějí", má to jenom jeden háček-je to gay a má přítele doktora v Brně.
  • Rozhodla jsem se najet na zdravější stravovací režim a jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží.
  • Tento týden ve středu jsem hodlala dostát svému plánu jít plavat. Asi hodinu jsem strávila přípravou v koupelně (půl hodiny depilace a půl hodiny trápení s nastavováním délky ramínek na nových jednodílných plavkách). Když jsem dorazila do Hostivaře a došly jsme s Adélou k pokladně, velice milá a ochotná paní nám řekla, že nás tam v tento čas nemůže pustit. Takže jsme skončily v Tescu, kde jsme si udělaly týdenní nákup. Snažila jsem se při natahování do regálů aspoň dělat různé gymnastické výpady, abych měla pocit, že dělám něco pro své tělo.
  • V rámci prokrastinace jsem v úterý začala mýt okna a drhnout pískem dveře-počítám, že ten druhý úkon v našem bytě v životě nikdo nedělal a sama jsem si připadala trochu nenormálně. Je vůbec zajímavé, kolik neobvyklé práce a rozmanitých činností se během zkouškového najde. Normálně by si jich člověk ani nevšiml.
  • Spřádám velkolepé plány jet lyžovat do Alp. Doufám, že to nedopadne stejně velkolepě jako zmíněné plavání. Mám na plánu plno zahraničních míst, kam se chci letos stihnout podívat a těším se na to!
  • Za poslední měsíc jsem si koupila tolik nového oblečení, že jsem si zakázala chodit nejméně dva měsíce kamkoliv, kde se vyskytují věci, co by si člověk mohl obléknout na sebe.
  • Opravdu upřímně mě pobavilo, když se mnou před naším domem natáčeli anketu do televize a ptali se mě, co to je křehčené maso a ještě více mě pobavilo, když jsem zjistila, že mě z vysílání nevystřihli.
  • Můj seznam známých osobností, které jsem potkala, čítá právě 58 osob, mým posledním úlovkem je Zdeněk Izer.
  • Zdálo se mi, že jsem nosila brýle. Byly plastové, svítivě žluté a překvapivě mi opravdu slušely.
  • Snažily jsme se s Venďou rezervovat si lístky na Cimrmana a podařilo se to jenom mně. Takže teď řeším velké dilema, jestli jít na Posla z Liptákova sama, nebo si lístek nekoupit. Co byste dělali vy?
  • Minulý týden se mi poprvé v životě stalo, že jsem seděla na pivu a do hospody vtrhlo nejméně 10 policistů a začali mohutně kontrolovat občanky. Koni bar rulezzzz!
  • Těším se na kolaudačku Andina bytu a na to, jak si utrhnu ostudu na karaoke.
  • Jdu se opět ponořit do tajů historie a moc se těším, až mi tenhle maraton, který běžím už od září, 9.2. doufejme úspěšně skončí. A pokud všechno půjde dobře, bude ze mě na podzim Bc.,neuvěřitelné!

1 komentář:

paní učitelka M. řekl(a)...

Výborné shrnutí! :)
A na Cimrmana jdi...vzhledem k jejich věku a Kotkovi není čas na hrdinství.